Reklamos poveikis

Reklama

8 mintys apie „Reklamos poveikis“

  1. Tikrai norisi visą reklamą išjungti visiems laikams. Toks vykęs filmukas parodantis reklamos poveikį vaikams. O tie visi pagražinimai tokie kvaili, man ta mergina gražiausia buvo pradžioje be jokio makiažo ir fotošopų!

    Patinka

  2. Labas vakaras, Viktorija 🙂
    Pritariu , ir man mergina prieš visus gražinimus labiau patiko 🙂
    O dėl reklamos – tikėsimės, ateis toks laikas 🙂 ..

    Patinka

    1. Labas rytas, Edita 🙂 Smagu matyti 🙂 .
      Pritariu, ir dar labai svarbu suvokti, kad dvasinis grožis amžiaus neturi, ir visada atsispindi žmoguje – todėl yra labai gražių žmonių, kurie pagal mūsų laikų “standartus“ yra “seni“.

      Patinka

  3. O iš jūsų nors vienas susimastė jog šitos reklamos yra išleistos kompanijos Dove, ir tai tik dar vienas būdas skatinti pirkti įgaunant vartotojų pasitikėjimą “palaikant“ ir “suprantant“ jų problemas. Juk Dove pati pardavinėja kūno priežiūros produktus ir juos reklamuoja kaip ir kitos kompanijos šioje srityje. 😀

    Patinka

    1. Sveiki, Jevgenij,

      Jūs teisus – tai taip pat savotiška reklama – puikus pastebėjimas.

      Mes čia svarstėme, kaip svarbu apskritai suprasti, kokį poveikį daro žmogui reklama. Jei jis tai aiškiai supranta, tai į šiuos vaizdus pažiūrės tiesiogiai o ne kaip į užslėptą reklamą.

      Ačiū už jūsų mintį! 🙂

      Patinka

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s