Junkimės į pozityvumą :)

Jei norime būti sveiki, laimingi ir sėkmingi, turime išmokti mąstyti pozityviai – nuo to priklauso mūsų būsena, laimė ir išvaizda. Galime manyti, kad pozityvus mąstymas – mados ar tikėjimo reikalas, bet sunku teigti, kad mąstant negatyviai galime tikėtis gero rezultato. Savo įgimtas savybes stebėtis ir džiaugtis mes ilgainiui keičiame naujais įpročiais: bambėti ir niurgzti dėl menkiausių priežasčių – iš čia taip pat kyla negatyvus mąstymas.

“Laimė visada su tuo, kas patenkintas“ – sakė Aristotelis. Mokykimės iš naujo pastebėti tai, ko dažnai jau nepastebime: pasidžiaugti pirma pavasarine gėle, rytiniais saulės spinduliais, paukščių čiulbėjimu, bendravimu su artimaisiais, vaiko šypsena, o ir patys dovanokime šypsenas.. Tegul tai tampa mūsų geru įpročiu 🙂 . Mes laimingi tiek, kiek nusprendžiame būti laimingi, todėl.. galime tapti laimingais tiesiog dabar – priežasčių tam daugybė.

Vertinkime tai, ką turime, tuomet dėkingumo jausmas užpildys širdį pilnatve, o tai galinga kuriamoji jėga. Įsivaizduokime, kad padovanojame kažką žmogui, o jis į tai nereaguoja. Žinoma, suabejosime – ar vertėjo, ir ar dovanosime jam kažką ateityje. Taip ir gyvenime – jei norime gyventi laimėje ir gausoje, turime vertinti ir džiaugtis tuo, ką turime. Dėkingumo jausmas subalansuoja nepritekliaus būseną.

Gali atrodyti, kad nėra kuo džiaugtis, bet pabandykime įsivaizduoti, kad iš mūsų atima tai, ką turime. Ar pasijusime prastai? Greičiausiai, taip.. Iš to galime daryti išvadą, kad tam tikrą laimės dalį jau turime 🙂 .. Pagalvokime apie tai ir džiaukimės tuo, kas jau yra mūsų gyvenime. Dėkingumas – pagrindinis pozityvaus mąstymo “raktas“ ir entuziazmo šaltinis, o taip pat užtikrintas kelias į gausą.

Viskas, kas yra aplink mus, išorėje, yra smulkmenos, palyginus su tuo, kas yra mumyse. Visi geriausi dalykai ir didžiausi stebuklai prasideda nuo mūsų minčių. Niekas iš išorės negali padaryti mus laimingais, jei mūsų mintyse vyrauja chaosas arba negatyvios mintys. Jei rišame savo laimę su išorinėmis aplinkybėmis, tuomet nuolat esame nuo jų priklausomi. Pozityvumas ir laimė atveda į sėkmę žymiai greičiau, nei išorinė sėkmė – į laimę. Pinigai atneša pasitenkinimą tik trumpam..

Laimės suvokimas subjektyvus kiekvienam žmogui, ji nematuojama objektyviais rodikliais. Lyginti save su kitais – tiesus kelias pasijusti nelaimingu ir paskęsti negatyviose mintyse. Dar vienas negatyvių minčių šaltinis – pastangos keisti kitus žmones arba aplinkybes. Psichologiškai brandus žmogus prisitaiko prie aplinkybių ir jei keičia, tai tik patį save.

Yra įvairių būdų ir metodikų, padedančių įsisavinti pozityvų mąstymą. Pirmiausia, žinoma, atsipalaidavimo pratimai, meditacija – tam, kad nuramintume “plepantį“ protą ir tiesiog aiškiai pamatytume savo mintis. Geras būdas atsikratyti negatyvių minčių – tiesiog jas užrašyti, o šalia parašyti pageidaujamą rezultatą pozityviomis mintimis ir kaskart, atėjus negatyviai minčiai, perskaityti tas pozityvias mintis.

Jei neramu, apima liūdnos mintys – užsiimkime fizine veikla ar sportu – fizinio aktyvumo metu sudega adrenalinas, sukėlęs nerimą. Protas išskaidrėja, ateina aiškumas, pamatome nerimo priežastis ir sprendimus. Naudinga fizinio aktyvumo metu, pvz., einant, mintyse kartoti pozityvias afirmacijas (tvirtinančius teiginius), nes su judesiu, pasirodo, geriau įsisąmoninamas tekstas. Nepamirškime, kad afirmacijos turi būti formuluojamos esamu laiku ir pozityviai ( pvz., aš sveikas, mano nuotaika puiki, esu laimingas, esu turtingas ir t. t..)

Ir pabaigai smagi vizualizacija “kaip pasijusti laimingu“. Pabandom? 🙂 .. Pagalvokite, kas turėtų įvykti tiesiog dabar, kad jūs pasijustumėte laimingas? Mylimo žmogaus skambutis, stambi išlošta suma, stebuklingas išgijimas ar ilgai lauktas darbas? Įsivaizduokite būtent tai, kas padarytų jus dabar laimingu ir pajuskite tą būseną visa savo esybe: ištieskite pečius, nusišypsokite, pajuskite džiaugsmo kibirkštėles ir dvasinį pakilimą..

Išlaikykite, išgyvenkite šitą būseną kuo ilgiau, bent .. 5 minutes 😉 .. Jei jus išblaškė telefono skambutis ar dar kas nors, pakartokite ją dar kartą. Neskubėkite, įeikite į šią būseną palaipsniui – lyg į šaltą jūros vandenį. Gal pradžioje ji bus kiek neįprasta, lyg naujas rūbas, prie kurio kūnas įpranta palaipsniui. Po penkių minučių grįžkite prie įprasto mąstymo – nesumokėtų sąskaitų, viršininko grubumo, ir.. kad rytoj anksti keltis.. 🙂

Šiandien viskas – savo laimės “porciją“ jau gavote. Rytoj pakartokite seansą vėl ir mėgaukitės laimės būsena tiek pat laiko. Galite jį šiek tiek prailginti (iki 15-20 minučių) ir pridėti antrą “porciją“, tuomet turėsite rytinį ir vakarinį laimės seansą. Tai tikrai nedaug – juk nebijome valgyti 3 kartus į dieną, todėl ir laimės seansais mėgaukimės tiek, kiek norime: juk tai naudinga sveikatai ir malonu..

Kai įprasite lengvai įeiti į laimės būseną, jau nebereikės sėdėti specialioje pozoje, galėsite užsiimti įprastais darbais: bendrauti su mylimu žmogumi, plauti indus, meistrauti, vaikščioti su augintiniu.. Stenkitės išlaikyti ilgainiui šią būseną kuo ilgiau, kol galiausiai priprasite su ja gyventi nuolat 🙂 . O štai “išeiti“ iš šios laimės būsenos visai nebūtina – jei pamiršite tai padaryti po suplanuotų 15 minučių – nuostabu!! 😉

Mąstykime pozityviai, būkime laimingi 😀 .. Gražaus artėjančio savaitgalio visiems! 😀

Reklama

15 minčių apie „Junkimės į pozityvumą :)“

  1. Miela Ruvi, ačiū ačiū ačiū už visą okeaną pozityvo, gėrio ir išminties. 🙂
    Savotiškai pasijutau skolinga prieš save pačią, kitus mane supančius žmones,gyvenimą,kad toli gražu ne visada sugebu išlaikyti tą palaimingą būseną ir “užkrėsti“ savo pozityvu kitus.
    Kai pradėjau lankyti jogos užsiėmimus, vienas iš mokytojų yra pasakęs-“Joga- tai yra būsena“… Ilgai tada negalėjau suprasti tikrosios tų žodžių prasmės… Ačiū, kad vėl priminėt, tik kitu “kampu“ tą pačią suvoktą tiesą ir tegu turėsime visi noro, jėgų ir pasiryžimo duotus “paprastus“ patarimus įgyvendinti. 🙂

    Patinka

  2. Labas rytas, Giedra 🙂
    Dėl to ir įdomu nuolat ieškoti ir mokytis, nes nuolat randi naujų požiūrio taškų iš kito kampo į tą patį reiškinį 🙂
    O kai aiškiai matome tiesą, aiškiau, kaip harmoningai gyventi. Nes tik melas ar pusiau tiesa iškraipo realybę 🙂
    P.S. Nesijauskime skolingais ar kaltais dėl to, ko nedarėme (nes nežinojome ar nesupratome – kaip), nes tai taip pat gimdo neigiamas emocijas, o ir neištaisysime praeities.. Svarbiausia – supratus ir įvertinus jau šiandien pradėti kitaip gyventi – juk tai nulems mūsų ateitį 🙂
    Ieškantis žmogus visada atranda :), ir koks džiaugsmas atradus! Tobulėjimas visada gerina gyvenimą 😀

    Patinka

  3. Beskaitant pasidariau sau labai juokingas. Seniai taikau vizualizaciją, kai apninka bloga nuotaika. Įdomiausia, kad kažkas mano smegenyse užstrigo. Kaskart tas vaizdinys duodavo mažiau laimės. Kažkaip NESUSIPRASDAVAU, kad galiu rinktis kitą vaizdinį. Prisirišau prie pradinio, kuris kažkada turėdavo didžiulį efektą. Kai perskaičiau „Pagalvokite, kas turėtų įvykti tiesiog DABAR, kad jūs pasijustumėte laimingas?“, staiga užsidegė lemputė galvoje. Pačiam dabar sunku tuo patikėti… 😉 Ačiū, Ruvi! 🙂

    Patinka

  4. Atgalinis pranešimas: Šeštadienio nuorodos
  5. Sveiki,
    aciu Ruvi ir Jums visiems….. smagu skaityti visas mintis ir komentarus. Kartais tiek nedaug tereikia, kad kitu kampu suvokimas ateitu 🙂

    Patinka

  6. Labas,

    Ačiū Ruvi už nuostabius skaitinius, man jie padeda gyvenime susivokti ir suprasti save…
    Iškilo klausimas, tarkim įsivaizduojant tą laimės akimirką: puikiai įsivaizduoju, bet tokiom akimirkom buvau daug daug kartu nusivylus, kad tiesiog nebenoriu patirti vėl to nusivylimo kai grįžti ir supranti jog viso to nėra. Ir tai net nepriklauso ne nuo manęs. suprantu, kad aš padariau ir darau viską kad taip būtų, bet to nėra ir tiek… Įsivaizduoji ir iš laimės apsiverki, o po to grįžti ir verki iš liūdesio… Jaučiu, kad nebenoriu tuom tikėti, nes tai labai sekina ir nuvilia labai dažnai… Geriau pasidžiaugsiu tada, kai ta laimė ateis…

    Patinka

  7. Labas rytas, Gintare 🙂

    Tokia totalinė negatyvumo būsena, kokia yra šiandien, yra nenatūrali žmogui, ji sukurta civilizacijos. Gyvename visuomenėje, todėl ir norom nenorom pasiduodame tam negatyvumui ir niūrioms nuotaikoms. Ir.. galiausiai tai pradeda atrodyti normalu..

    Pažiūrėkime į mažus vaikus – jie yra nuolat laimingi, jei susirūpina ar supyksta, tai neilgam. Jų būsena – džiaugsmas gyvenimu, smalsumas ir atvirumas – tokie turėtume būti ir mes..

    Suaugę, paveikti išorinio pasaulio, pasidarom niūrūs ir priima tą būseną kaip normalią, jiems atrodo, kad laimė yra kažkoks išorinis dalykas, kuris ateis ir nudžiugins..

    Gintare, jei skaitėte Liuzos Hey knygas (ji viena iš pozityvaus mąstymo pradininkų), jose pabrėžiama, kad šiuolaikinio žmogaus bėda tame, kad jis nemato ir nesupranta ryšio tarp savo minčių ir gyvenimo kokybės.

    Mintis yra pradinė, tai tarsi mūsų gyvenimo “projektas“. Kaip galvojame, taip ir gyvename – tai dėsnis. Kuo daugiau pozityvių minčių, tuo harmoningesnis gyvenimas, ir atvirkščiai – kuo mes niūresni, tuo gyvenimas sunkesnis. Dažnai žmonės net nežino, ko jie gyvenime nori, dažnai mintys chaotiškos – toks tuomet ir gyvenimas..

    Laimė neateina, mes ją sukuriame pirmiausia savo mintimis, todėl ir sakoma, kad laimė – vidinė būsena.
    O va tokios vizualizacijos tiesiog padeda sugrįžti į džiaugsmo gyvenimu būseną, “įjungia“ pozityvų mąstymą 🙂 .. Gal tai pradžioje neįprasta, bet galiausiai pradeda veikti ir gyvenimas keičiasi, nes keičiasi mūsų mąstymas.

    Aišku, greitai pokyčiai nevyksta – pokyčiams reikia laiko 🙂 . Taigi, truputis kantrybės ir nuoseklumo – ir viskas bus taip, kaip jūs svajojate 🙂 .. Ir.. jokių ašarų, puošiamės gražiausia šypsena – tuomet ir laimę “prisikviesime“ 😉 😀

    Patinka

  8. Labas Ruvi,

    Dar kartą dėkui už tokias nuostabias mintis ir DĖKUI, kad čia esi 😉

    Tikėsiu, kad pavyks prisikviesti laimę. Ačiū!!!

    Patinka

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s