Įdomu: tikriname savo lankstumą

Kad žmogaus kūnas lengvai judėtų, nepakanka vien ištreniruotų raumenų, reikia ir lanksčių sąnarių. Ar lankstūs jūsų sąnariai – padės nustatyti šie paprasti testai.

Nesuprantantiems rusiškai – vertimas:

1 Testas. Padės nustatyti, ar lankstūs stuburo slanksteliai. Stovėdami ištiestomis kojomis lenkiamės žemyn ir pirštų galais bandome pasiekti grindis. Jei pavyko – stuburo lankstumas fiziologiškai normalus. Jei galite pasiekti delnais grindis – stuburo slanksteliai ypač lankstūs (hypermobilūs).

2 Testas. Stovėdami nuleistomis tiesiomis rankomis lenkiamės į šoną taip, kad delnas slystų koja žemyn; paskui lenkiamės taip pat į kitą šoną. Normali tokio pasilenkimo į šoną amplitudė – kai delnu pasiekiame kelio vidurį. Taip pat reikia atkreipti dėmesį – ar simetriški pasilenkimai į abi puses.

3 Testas. Dedame abi rankas iš nugaros ant liemens pirštais į apačią. Lenkiamės atgal, o delnai čiuožia klubais žemyn link kojų. Jei pirštai siekia arti kelių – stuburo lankstumas pakankamas.

4 Testas. Rankos riešo lankstumo nustatymas, pažįstamas daugeliui iš vaikystės. Lenkiame delną per riešą į priekį, o kitos rankos pirštais traukiame didįjį pirštą prie rankos. Jei didysis pirštas liečia ranką arba yra per maždaug centimetrą nuo rankos – rodo riešo hypermobilumą.

5 Testas. Pirštų lankstumui nustatyti. Viena ranka lenkiame kitos rankos pirštus atgal. Jei pirštai atsilenkia mažesniu nei 90 laipsnių kampu – lankstumas hypermobilus.

6 Testas. Alkūnės sąnario lankstumo nustatymui. Ištiesiame ranką į priekį delnu į viršų ir maksimaliai išlenkiame rankos sąnarį. Jei ranka tiesi nuo peties iki riešo – sąnario lankstumas normalus. Jei išsilenkia į šoną daugiau nei 10 laipsnių – byloja apie hypermobilumą.

7 Testas. Peties sąnario lankstumui patikrinti. Pakeliame ranką vertikaliai, sulenkiame per alkūnę ir kita ranka nukreipiame alkūnę už galvos. Jei pavyksta lengvai – peties sąnario lankstumas geras.

8 Testas. Kelio sąnariui. Sėdamės ant kėdės, ištiesiame koją į priekį, pėda statmena. Koja turi būti tiesi, be išlinkimo per kelį į viršų arba į apačią.

Padėka filmuko kūrėjams! 🙂

Reklama

2 mintys apie „Įdomu: tikriname savo lankstumą“

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s