Tikrai norisi visą reklamą išjungti visiems laikams. Toks vykęs filmukas parodantis reklamos poveikį vaikams. O tie visi pagražinimai tokie kvaili, man ta mergina gražiausia buvo pradžioje be jokio makiažo ir fotošopų!
Labas rytas, Edita 🙂 Smagu matyti 🙂 .
Pritariu, ir dar labai svarbu suvokti, kad dvasinis grožis amžiaus neturi, ir visada atsispindi žmoguje – todėl yra labai gražių žmonių, kurie pagal mūsų laikų “standartus“ yra “seni“.
O iš jūsų nors vienas susimastė jog šitos reklamos yra išleistos kompanijos Dove, ir tai tik dar vienas būdas skatinti pirkti įgaunant vartotojų pasitikėjimą “palaikant“ ir “suprantant“ jų problemas. Juk Dove pati pardavinėja kūno priežiūros produktus ir juos reklamuoja kaip ir kitos kompanijos šioje srityje. 😀
Jūs teisus – tai taip pat savotiška reklama – puikus pastebėjimas.
Mes čia svarstėme, kaip svarbu apskritai suprasti, kokį poveikį daro žmogui reklama. Jei jis tai aiškiai supranta, tai į šiuos vaizdus pažiūrės tiesiogiai o ne kaip į užslėptą reklamą.
Tikrai norisi visą reklamą išjungti visiems laikams. Toks vykęs filmukas parodantis reklamos poveikį vaikams. O tie visi pagražinimai tokie kvaili, man ta mergina gražiausia buvo pradžioje be jokio makiažo ir fotošopų!
PatinkaPatinka
Labas vakaras, Viktorija 🙂
Pritariu , ir man mergina prieš visus gražinimus labiau patiko 🙂
O dėl reklamos – tikėsimės, ateis toks laikas 🙂 ..
PatinkaPatinka
Puikiai iliustruoja praeitą straipsnį.
PatinkaPatinka
Būtent, ir man taip pasirodė 🙂 . Naudinga būtų pažiūrėti visiems tėveliams, turintiems mažų vaikučių.
PatinkaPatinka
Kūno grožis – laikinas dalykas. Anksčiau ar vėliau – visiems be išimties lemta tai suvokti 🙂
PatinkaPatinka
Labas rytas, Edita 🙂 Smagu matyti 🙂 .
Pritariu, ir dar labai svarbu suvokti, kad dvasinis grožis amžiaus neturi, ir visada atsispindi žmoguje – todėl yra labai gražių žmonių, kurie pagal mūsų laikų “standartus“ yra “seni“.
PatinkaPatinka
O iš jūsų nors vienas susimastė jog šitos reklamos yra išleistos kompanijos Dove, ir tai tik dar vienas būdas skatinti pirkti įgaunant vartotojų pasitikėjimą “palaikant“ ir “suprantant“ jų problemas. Juk Dove pati pardavinėja kūno priežiūros produktus ir juos reklamuoja kaip ir kitos kompanijos šioje srityje. 😀
PatinkaPatinka
Sveiki, Jevgenij,
Jūs teisus – tai taip pat savotiška reklama – puikus pastebėjimas.
Mes čia svarstėme, kaip svarbu apskritai suprasti, kokį poveikį daro žmogui reklama. Jei jis tai aiškiai supranta, tai į šiuos vaizdus pažiūrės tiesiogiai o ne kaip į užslėptą reklamą.
Ačiū už jūsų mintį! 🙂
PatinkaPatinka